понеділок, 14 квітня 2014 р.

Фотографія №1

Свій новий пост в блозі хотілося б розпочати безпосередньо уже з самих робіт в області фотографії. Перша фотографія, яка буде представлена нижче являється яскравим прикладом того як я фотографую, моєї фотографічно концепції, якою б вона не була.


Одразу видно на фотографії основний об’єкт – світло (про що я говорив). Дивлячись на фотографію хочеться піти в сторону світла - це якраз те, що я намагаюся знайти в своїх роботах - потяг до світла!
Одразу скажу, що не завжди в мене виходить зробити той кадр, який відповідав би моїм вимогам. Звідси, я дуже прискіпливо ставлюся до своїх робіт; і часто не визнаю її хоча б нормальною. Однак в даній фотографії, на мою думку, все вийшло. Чесно кажучи - дана фотографія мені подобається.
Багато говорити про дану фотографію не буду, критикувати та розбивати на складові також не хочеться, тому просто скажу, що люблю фотографію (будь-яку) за: основний об'єкт, форму, зміст, навність ПП та ЗП, кольоровість та насищеність!
А критика - це уже річ глядачів!
Ще один момент: зрозуміло, що свої фотографії, кожен фотограф намагається донести до глядача, який піддає її критиці. На мою думку, критика важлива для будь-якої сфери, особливо для фотографії, оскільки критика спонукає на вдосконалення своїх робіт! Не виключенням є і я. Свої роботи виставляв на декількох сайтах, зараз зупинився і продовжую виставляти на показ свої фотографії на одному із найбільш популярних і чудових, на мою особисту думку, сайтів – 500px.com! Тому можна переглянути дану фотографію саме тут: http://500px.com/photo/48791010?from=user

Немає коментарів:

Дописати коментар