понеділок, 14 квітня 2014 р.

Про мене

Починати свою автобіографію зі слів великого вченого чи письменника я не буду, а сама розповідь буди короткою та стислою, бо кому потрібно знати оті усі деталі!
Ну що ж, народився я не так і давно, але віку мого достатньо, щоб повністю усвідомлювати те що я роблю, чим займаюся і для кого і чому я це роблю. Але все таки скажу, що мені рівно 25 і відчуваю я себе, як то кажуть на всі сто!
Пропустимо історію про день мого народження, про те як я ріс (а ріс я доволі непогано),  дитсадок, школа та інститут пройшли з тими ж емоціями, що і дитинство, з усіма витікаючими різного роду обставинами, які можуть бути і в школі, і в інституті.
Закінчив економічний факультет, на даний час працюю в державній структурі (працюю на благо державі).
Одружений, про що дуже радий, живу з прекрасною і неймовірно чудовою дружиною в мирі і злагоді.
Тому у мене як ви зрозуміли загалом доволі таки все чудово. Думаю, цього буде достатньо…але ні, ще трохи.
Як і всі жителі планети, слухаю музику - куди ж без неї – правда не все підряд, і охарактеризувати свій смак як «люблю слухати все під настрій» не можу. Тому, слухаю рок, правда не в усіх направленнях, уточнювати в яких саме не буду, але скажу, що люблю музику Queen, Scorpions, Deep Purple, Procol Harum, Pink Floyd, The Beatles, AC/DC і таких ще продовжувати й продовжувати! Виділю ще наших чудових виконавців як Океан Ельзи, та деяких зарубіжних виконавців як Sting та Eric Clapton. Подобається Блюз, як музика для душі особисто для мене.
Досить давно, точно сказати не можу, але явно більше 5 років, дивлюся фільми більш детальніше чим рядовий глядач. Мається на увазі, що прокатні фільми кінотеатрів чи найбільш популярні фільми з 90-х і до сьогодні не є тією межею в моєму кіноманському смаку. Не обмежуюсь в перегляді фільмів як Мартіна Скорсезе, Френсіса Форда Копполи, так і Стенлі Кубрика та Альфреда Хічкока. Навіть точніше скажу Вам, що фільми Чарльза Чапліна не межа. Тому кіносмак з кожним новим для мене фільмом стає ще більш витонченішим.  
Ну і як останній момент в розповіді про моє «мистецьке захоплення» залишилося розповісти про фотографію. Заняття фотографією займає в моєму житті доволі вагоме значення: як хобі, як форма заповнення моєї духовної складової. Займаюся фотографією я не так вже і давно, і не так багато як хотілося б, але уже близько 4-х років, чого уже достатньо, щоб мати якесь уявлення про її суть та про свій напрям в фотографії. Фотографую природу та намагаюся захопити на матриці фотоапарата ті прекрасні моменти і явища природи, які в повсякденному житті, в «сірі будні» не так часто нами сприймаються і які ми просто не помічаємо. Тому тільки зараз я вже починаю розуміти свій стиль та настрій на фотографіях, а саме насичені яскраві кольори, компонування кадру для захоплення найбільш важливих моментів та ідею, яка прослідковується на більшості фотографіях – в пошуку світла, в виділенні його як основного ідейного об’єкта.
   Я думаю, що даної інформації буде достатньо для того, щоб зробити якийсь певний образ навколо моєї особистості. Тому закінчу свою розповідь на цих словах, оскільки опис моєї автобіографії і так затягнувся, та й не хотілося б розкидатися іншими не так важливими деталями, їх і так достатньо.


Щодо відкриття свого блогу, то якщо Ви уважно прочитали мою автобіографію, то можете уже здогадуватися для чого ця ідея. Але щоб було скоріше, то все заради того, щоб поділитися всього на всього своїми думками, своїми внутрішніми переживаннями стосовно моїх захоплень та особисто самими роботами в фотографії. 

Немає коментарів:

Дописати коментар