понеділок, 14 квітня 2014 р.

Про фотографію

З автобіографією закінчено, тому хотілося б тепер уже детальніше про моє хобі, моє захоплення - фотографію.
Сильними літературними талантами та формою викладення тексу я не володію, тому буду намагатися передавати свої думки стисло, зрозуміло та лаконічно.
Взагалі фотографія прийшла до мене з часом, не так і давно. Самому мені ідея займатися не прийшла. Все це завдяки одній людині (моєму брату), яка запропонувала в свій вільний час пробувати себе в фотографії, чим просто байдикувати! Тим більше, що в наш час з доступністю цифрових фотокамер, доступністю до соціальних мереж та інтернет-товариств, де можна виставляти напоказ свої фотороботи, немає наглядних проблем. Ось і майже чотири роки назад почалось моє захоплення фотографією, і яке до цих пір не скінчилося, займає (хоча і не завжди, як хотілося б) деякий мій вільний час і переросло в щось важливе і дійсно мистецьке для мене.
Так я став носити це горде звання – Фотограф!!! Хоча якщо вдуматися глибше – фотограф – це є в принципі професія, тобто, фотограф – людина яка за допомогою фотоапарату створює фотографії навколишнього середовища, що його оточує та займається цим комерційно. Тобто є професіоналом. Себе професіоналом явно я назвати не можу, так само як і мільйони людей в світі фотографами я не назву – хіба ж він фотограф, коли фотографує своїх близьких та рідних, аби колись сісти та й передивитися в сімейному колі ці гордо зафіксовані на фотографії події? Ні. Але ж як назвати таких людей як я сам? Які час від часу по мірі можливості фотографують не тільки своїх близьких для сімейного альбому, а й зафіксовують навіки прекрасні моменти природи, архітектуру, змістовні портрети та діляться своїми роботами з іншими людьми усіма можливими на те способами, навіть не маючи від цього жодного заробітку? Думаю що можна все ж таки назвати таких людей, зокрема й себе – Фотограф. Тому, так – я Фотограф і я радий цьому!
Ну а чотири роки назад ринувся я в світ фотографії не через архітектуру, не через портрети, а  саме через природу. А чому б і ні! Набагато простіше і доступніше фотографувати природу (з одного боку), чим проявляти себе в іншому жанрі. Чому б і ні, коли навколо така місцевість, така мальовнича природа. Не буду розповідати як саме, що саме фотографував, і так зрозуміло що все підряд, без всякого знання, однак з кожним знімком набирався все більше й більше досвіду. Скажу тільки, що з часом, не усвідомлюючи того, виробив (можливо не новий, хто його знає) але власний стиль.
Що то є за стиль: досить, але в міру насичені, здебільшого теплі кольори; пошук тих самих кольорів; компонування кадру з усіма важливими змістовними елементами; дотримання певної форми. Однак найважливішим, тим що об’єднує всю суть фотографії є ідея, яка виражається в пошуку світла, як головного об’єкта зйомки.
Чому я вибрав саме таку форму подачі своїх фотографій, а точніше я не вибирав, це само прийшло…можливо через, те, що навколо нас частіше «сірі будні», робота, домашні клопоти, які просто затьмарюють і відвертають погляд від красот природи та й взагалі оточуючого навколишнього середовища. Тому й не усвідомлюючи цього, на підсвідомому рівні виробилася своя певна фотографічна концепція, яка в подальшому навряд чи буде змінюватися, а лише вдосконалюватися все більше й більше!
Про основні ідеї фотографії поговорили, тому ще варто було б сказати пару слів про сам процес фіксації світла та тіней на фотографії. Як такого процесу підготовки до виходу в світ з фотоапаратом я не проводжу…Просто коли находить натхнення, сприяють тому погодні умови, коли природа тобі посміхається – беру фотоапарат і йду в похід по своїй скромній місцевості. Обходив дані природні простори уже з краю в край, але все одно іншого дня можна закарбувати в пам’яті і на матриці фотоапарата мить, коли природа просто неймовірна. Також особливо далекі виїзди за свій населений пункт не проводжу; всі зроблені мною фотографії практично з одної місцевості. Тому йду отак по лісі з Canon’ом на шиї і фотографую…Приходжу додому, закидаю на комп’ютер, деяка корекція в Photoshop і ось Вам результат і весь фотографічний процес.

Отак от на даний момент проходить втілення усвідомленої мною концепції та ідеї в фотографію за допомогою фотоапарата, очей та прогулянок по природі!

Немає коментарів:

Дописати коментар